<$BlogRSDUrl$>

12.6.07

Milepælen!

I morgen er det et år siden, jeg tog til Vejle for at blive opereret for brystkræft på Mølholm.
Tænk, at der er gået så lang tid allerede!!
Mange i samme situation har fortalt mig, at der gik mindst 2 år, før de vågnede en morgen og var glad igen! Men sådan har jeg det slet, slet ikke - jeg er glad de fleste morgener! (Dvs. sådan hen omkring kl. 10 - for jeg er udpræget B-menneske!)
Jeg er glad for livet, mine skønne unger (øh - voksne børn!), min mand, mine katte, hele den pukkelryggede familie, mine svigersønner, mine veninder, vores venner, mine kunder, min butik, mine fantastiske orkidéer og planter, mit garn, mine redskaber, min have, vort hus og en helt masse mere!!!
Jeg har stadig masser af bivirkninger efter operation og strålebehandling - og jeg er endnu ikke erklæret rask - men jeg trives midt i al elendigheden!:-)
Hvad kan man så ønske sig mere?

6 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?