<$BlogRSDUrl$>

1.8.07

Av - min arm!!!

Jeg holder lidt ferie for tiden - og i dag har vi været på Hjerl Hede på hyggeafslapningstur.
Men så kom jeg op at slås med ham her:

Han kunne IKKE lide at blive kløet på næsen!
Så han viklede lynhurtigt sit ene lange horn rundt om min DÅRLIGE arm - og vred til!:-(
DET gjorde ondt - gjorde det!
Så nu er jeg lige sat lidt ud af spildet et stykke tid.
Og nej - jeg KAN ikke lade være!:-)
Jeg ÆLSKER alle dyr - og må bare røre ved dem.
Dagen bød også på mere eller mindre nærkontakt med en masse firben, en vandrotte, en isfugl, en lille frø og en hel masse guldsmede!:-)
Det var på en skøn vandretur på den nye Mosetur ved Stubbegård Sø - som kan anbefales på det kraftigste!!

3 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?