<$BlogRSDUrl$>

25.9.07

I dag er det ét år siden....

... at jeg slap ud af cancergrillen (læs strålekanonen!)
Jeg kom til at tænke på det, da jeg hørte i TV-avisen, at forskerne måske har fundet kilden til brystkræft.
I den forbindelse vil jeg gerne opfordre alle til at bakke op om den årlige "Støt brysterne" kampagne, der løber i hele oktober måned.
Du kan læse nærmere her!
Det er blandt andet penge herfra, der går til ovenstående forskningsprojekt.
Mere forskning - flere overlevende - færre behandlingsbivirkninger.

Og hvordan har jeg det så her et år efter?
Tjahhh.... mine stråleskader er nok kommet for at blive.
Mit væv ligner noget, der er løgn - læderhud á la benene på en skildpadde!:-)
Og det er kun udenpå - indeni er det meget værre.
Massivt knudret arvæv og meget ømme ribben!:-(
Ikke sjovt!!!
Så jeg vil håbe for alle fremtidige brystkræftpatienter, at forskerne har ret - og at de vil blive i stand til at behandle disse kræftstamceller effektivt og uden skader på det omliggende væv.
Støt kampagnen - det kan være DIG, der får gavn af den!

3 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?