<$BlogRSDUrl$>

3.10.07

Han har gjort det igen.....

"Opalkongen" - Wolfgang Swerger himself har endnu gang overrasket mig med sit garndesign.
Jeg ville bestemt ikke have noget af dette garn - for det var dog for kedeligt!!!
Men jeg lod mig overtale til at tage et lille parti - og nu har jeg på det groveste fortrudt, at jeg ikke bestilte en hel masse, mens tid var!
For dette luksusgarn er intet mindre end en vaskeægte overraskelse.
For det første - laver det de sejeste 70'er striber a la kollektiv og majspibe!:-)
For det andet - er det lækkert, blødt og vamset og meget, meget varmt!
For det trejde - er farverne bare dejlige:


Og se lige her, hvad der sker, hvis man slår 25 masker op og bare strikker ene ret:

Så enkelt - og dog ganske overordentligt effektfuldt!
Det tørklæde skal bruge til min olivengrønne skindfrakke!:-)
Og måske skulle jeg hamstre lidt af garnet og strikke matchende støvletittekanter og vamset hue?

Vil jeg dele noget af garnet med Jer?
OK så - det er lagt i Ugens Hyggepakke - lige her!:-)

1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?