<$BlogRSDUrl$>

17.10.07

STØT BRYSTERNE KAMPAGNE!

Åh, jeg har været meget i tvivl om dette her!
Ville det blive opfattet forkert, hvis jeg gik med i denne kampagne?
Ville folk føle det for anmasende at jeg, der selv er ramt er brystkræft, stod frem og opfordrede mine kunder til at støtte sagen?
Efter mange alvorlige overvejelser er jeg kommet frem til - at SELVFØLGELIG kan - og skal - jeg gøre netop det!!!
Jeg har jo alle forudsætninger for at blande mig i kampagnen - jeg VED, hvad det drejer sig om og jeg VED, hvor vigtigt det er med flere penge til kræftbehandlingen.
Allerede på de godt 16 måneder siden min operation er der sket store fremskridt, der kunne have gjort min tilværelse meget lettere!
Fremskridt, der minimerer de mange ubehagelige bivirkninger af kræftbehandlingerne.
Måske er det DIG, der får gavn af denne udvikling - så støt op om kampagnen - enten ved at donere penge direkte til Kræftens Bekæmpelse eller ved at købe nogle af de mange produkter, der er blevet lavet specielt til denne kampagne.
Markno tilbyder f.eks. denne pakke:


4 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?