<$BlogRSDUrl$>

9.11.07

Det var bedre!!

Noget af det, der har slået mig mest her i Danmark er, at julen er RØD.
Og at der er nisser i alle butikkerne. Det er jeg overhovedet ikke vant til!!
Derfor var det første, jeg ønskede mig, noget juletøj i dejlige røde farver:

Ja, T-shirten er altså min egen. Nu kom mine kufferter da endelig - de havde lige været en tur jorden rundt. Typisk med de luftfartsselskaber!:-)
Her er min julenederdel i nærbillede:

Er den ikke flot?
Marianne siger, at opskriften kommer her, når den er blevet skrevet ren - så alle de folk, der har købt én af os, også kan få strikket noget juletøj!:-)
Nu vil jeg glæde mig til en lun trøje - for kig lige ud ad vinduet for noget vejr, det er!!

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?