<$BlogRSDUrl$>

7.11.07

Hej - jeg hedder Amanda!:-)

Jeg har været så heldig at få lov til at emigrere fra USA til en lille flække ovre i Danmark - kaldet Lemvig. (Aldrig hørt om det før! - Og jeg troede egentlig, at Danmark var hovedstaden i Sverige - men nu har jeg fået banket (AV!) ind i hovedet, at det skam er et lille, smukt land!)
Nå , men flyttet er jeg altså!

Men har I kendt magen? Her bliver jeg udstillet uden en trævl på kroppen!!
Thank God - at jeg lod mit hår vokse!:-)
Nu tror jeg vist lige, at jeg må banke lidt i bordet, så hende strikkebutikdamen kan få pindene til at gløde. Jeg ønsker mig noget smart tøj af ALLE de lækre garner, som jeg kan spotte rundt omkring på hylderne i denne GUF-butik!!
Du kan følge mit liv her på bloggen - og også møde mine bedste veninder, som heldigvis har fået lov til at flytte med!:-)
Vender tilbage, når jeg er blevet lidt mere anstændig!

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?