<$BlogRSDUrl$>

23.1.08

Jeg er IKKE gået i hundene!!!
Det kan jeg jo slet ikke - jeg er et kattemenneske!:-)
Men livet gik lige lidt i baglås hen over jul og nytår på grund af en masse sygdom og et dødsfald i familien med hvad dertil hører af rystede grundvolde, sorg og søvnløse nætter - samt en rutinemæssig kræftkontrol på hospitalet i går (ikke mere kræft! - men min arm duer bare slet ikke!!!)
Og dermed gik jeg glip af denne gæve og tapre kvindes fødselsdag - og glemte alt om både denne og denne herlige kvindes ditto. UNDSKYLDER mange gange - jeg skal se, om jeg kan gøre det godt igen!:-)
Og tror I så, at jeg har fået nørklet noget i den sidste måneds tid?
Ikke meget!!!
Men en lille smule bliver det dog til. Se selv:
Det hæklede er mit splitnye garn, der kom i går - og som jeg straks fløj over som trøst for den opslidende dag med hospitalstjek. Garnet er 50% bomuld + 50% acryl og på vej på hylderne!
Det er bare supergodt at hækle tæpper af. En lille smule tykkere en Dora, der desværre udgår af produktion. Men så er det da bare heldigt, at jeg allerede har fundet en erstatning - og det endda med hele 33 ensfarvede + 12 multifarvede. Der er sandelig noget at lege med!:-)
Den lille trøje er en prototype af det lækre bløde luksusstrømpegarn Maxime Soft Socks.
Skønnere garn findes næppe af den type. Det er vidunderligt at strikke med!:-)
Og det passer mig rigtigt godt at have 2-3 ting at skifte imellem.
(Udover alle de 2'er pligtstrømper, der jo også skal strikkes!!)
Et forsinket - Godt Nytår til alle herfra det MEGET mørke og regnfulde Lemvig

7 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?