<$BlogRSDUrl$>

9.2.08

Der findes posedamer - og der findes taskedamer!

Jeg tilhører den sidste af slagsen - jeg kan bare ikke få tasker nok!:-)
Og når kunderne så gang på gang ønsker sig tasker også - ja, så er der kun ét at gøre - at tilfredstille deres og mit eget behov:



Kan du heller ikke leve uden - så skynd dig at bestille én her!!
I øvrigt vil jeg gerne byde velkommen til bloggen til alle Jer, der har fundet mig via linket i Hendes Verden - uge 7. Det er meget, meget hyggeligt, at I kigger forbi!:-)
Normalt er jeg lidt mere aktiv - men lige nu kæmper jeg for at komme op til overfladen - læs:
Jeg er faktisk hønehamrende syg og dårlig!
(I kan nok læse mellem linierne, at jeg har grundigt ondt af mig selv, ikk'?)
Tænk, at det kan gøre så ondt i ens tænder at have kæbehulebetændelse!!!
Så er det da rigtigt godt, at der er VM i skiskydning!:-)
DET er topunderholdning, mens jeg ligger under dynen!!!

Ugens Produkt bliver i øvrigt revet væk!
Der er nok mange, der lige som jeg kan huske disse trøjer fra vores egen barndom!:-)

Rigtig god wekend - og vinterferie til de af Jer, der har det!

Markno's lagerbutik har åbnet som normalt i hele ugen med ekstra gode tilbud!:-)


4 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?