<$BlogRSDUrl$>

27.2.08

Ikke et ord om hækling!:-)

Jeg har opdaget en side ved mig selv - ja, jeg har faktisk genopdaget den!
Når jeg køber nye garner ind til butikken, kommer jeg ubevidst til at købe garn med en ca. løbelængde på 100 meter pr. 50 gram!

Og hvorfor så det?
Jo - det er noget med at pinde nr. 4-4½ ligger bedst i mine hænder.
Jeg synes også arbejdet tager en tilpas overskuelig tid - og jeg elsker den tykkelse, det færdige resultat har. Der er lige som noget at tage på!:-)
I butikken har jeg følgende kvaliteter i den tykkelse:

Peruvian Higland Wool - Sidste nye!
Artesano DK
Hummingbird
Rock
Alpaka Fashion
Dora bomuldsgarn
Patons Classic Merino Wool
Tekapo
Dream Classy Worsted
Drops Merino

Hvad er din foretrukne garntykkelse?


7 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?