<$BlogRSDUrl$>

18.2.08

Klargøring til hækle-mystery!

Dejligt, at I har lyst til at være med!:-)
Det første I skal gøre, er at finde det garn frem, I vil bruge.
Tag gerne et billede af det, så alle kan se, hvad I har bestemt Jer for at gå i gang med.
Mit førbillede ser sådan ud:

10 skønne farver af det lækre Dora bomuldsgarn!:-)
Det færdige tæppe er en gave til en meget yndig pige ved navn Emma, som bor på dette fjerne og varmere sted på kloden!
Næste punkt på dagsordenen er at lave en hækleprøve for at finde den tykkelse hæklenål, der bedst passer til garnet. Min erfaring er, at man skal bruge det mindste nr., der står på bandarolen - men prøv dig frem! Lav en 10 x 10 cm prøve i stangmasker - og bedøm selv!!

Det var dog en herlig idé med en knap, Margot!:-)
Men jeg vil lade det være helt op til dig at kreere en sådan.

Jeg elsker overraskelser!:-)

For en god ordens skyld, vil jeg sige, at du kan bruge ALLE typer garner.
Jeg skal nok guide dig med maskeantal m.m.
Første opskriftsdel kommer på fredag.
Så skulle alle vist være klar til at gå i gang.
Jeg håber, du glæder dig!:-)

Etiketter:


4 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?