<$BlogRSDUrl$>

15.3.08

Italienske muffins!:-)

Nå - måske ikke, men så i hvert tilfælde muffins i forme i italienske farver!
Disse lækre kager er gluten- og mælkefrie - og da jeg har lovet at sende opskriften - ja, så kommer den her (vær'sgo' Bente):

16 stk.:

30 gram margarine
175 gram sukker
2 æg
1½ dl sojamælk eller vand
1 tsk. vanillesukker
250 gram glutenfri mel
2 tsk. bagepulver
Fyld af:
1 moset banan + 50 gram chokolade - eller
100 gram blandet tørret frugt og nødder - eller
50 gram ananas og 50 gram nødder
Pyntes evt. med halve valnødder

Alt blandes sammen og fordeles i muffinforme.
Bages ved 175 grader i ca. 25 min.
- o -

Og så skal I da også lige se min apostellilje, der er lige ved at springe ud:

Ja, det har den faktisk været i en uge - så min tålmodighed er ved at slippe op!:-)
Jeg glæder mig bare så meget til at se farven på den.
Jeg købte planten i Den Gamle By i Århus i december - og de sagde, at der nok ville gå et år, før den kunne blomstre. Men nej da - ikke hos Flittige hænder/grønne fingre!:-)
Det er jo ikke for ingenting, at min blog hedder sådan, vel?

Etiketter: ,


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?