<$BlogRSDUrl$>

23.4.08

Dilemma!!!

Kender du det?
Når du får noget, der er så smukt, at du er lige ved at tude over det - og bliver besat af en meget egoistisk følelse og kun har lyst til at skrige: MIN!!!!!
Sådan har jeg det lige nu - for magen til små kunstværker har jeg da aldrig set før:
Her får du dem i nærbillede - og lidt skarpere:


Det er plantefarvede vidundere fra The Natural Dye Studio - og de kommer til salg lige her.
Hvis - eller når mine ejerfornemmelser forsvinder!:-)

Jeg har fået alle disse 48 nuancer på lager:

+ 4 helt nye nuancer!
Og der er foreløbigt 4 overskønne kvaliteter at vælge imellem:
Alpaca/Merino Sock
Alpaca/Silk Sock
Nino Merino Sock
Chi Bamboo/Merino Sock

Etiketter:


4 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?