<$BlogRSDUrl$>

21.6.08

Bloggen er lukket på grund af arbejde!:-)

Den, der vover at påstå, at det er AFSLAPPENDE at komme hjem efter 18 dages udlandstur, står til en røffel!!
Her står den på vasketøj i lange baner,
dyrlægebesøg i flere omgange,
grovnedklipning i drivhuset,
græsplæneslåning,
rengøring,
oprydning m.m.
Og så har jeg ikke nævnt et ord om alle de mange, mange ordrer!:-)
PYYYYYYHHHHH - jeg tror lige jeg tager en morfar!!

Derfor - og kun derfor - er jeg nødt til at kapitulere med opdatering af bloggen med hensyn til Hækle-Mystery. (Det har overhovedet ikke noget at gøre med, at jeg er bagud, vel?!:-))
Hold ud - hav tålmodighed - jeg skal nok komme efter det om nogle dage!!

Er der forresten nogle af Jer læsere, der skal til Cahors i sommerferien?
Vi har nemlig mistet "prinsen" et sted i Tjekkiet!:-(
Jeg kan bare ikke leve uden at få en ny!
"Prinsen" er min højt elskede rødvinsfarvede paraply købt på Château de Cayx sidste sommer.
Jeg bliver overlykkelig, hvis én eller anden kommer forbi og vil købe en ny til mig!

1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?