<$BlogRSDUrl$>

9.6.08

En lille hilsen fra det store udland!:-)

Her kommer lige et lille kväk fra Jeres udsendte explorer, der farter land og rige rundt for at finde en masse nye spändende varer til butikken!
I kan godt begynde at gläde Jer - for jeg har fundet noget rigtigt läkkert til alle sjals-, törkläde- og taskefans. (Ja - undskyld, men jeg er i et land, hvor de ikke har ä, ö og aa!)
I morgen skal jeg se alle de nye efteraars- og vintergarner, som jeg har forudbestilt til biksen. Haaber inderligt, at de lever op til mine forventninger!!
Ind imellem husker jeg dog ogsaa at slappe lidt af - saa jeg vender hjem en del mere solbrändt, end da jeg tog afsted. Blandt andet slapper jeg af med at strikke og häkle. Skönt at have tid til det ogsaa!:-)
Ha' det nu godt hjemme i Danmark - landet med det overgode vejr!

2 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?