<$BlogRSDUrl$>

9.8.08

Hækle-olympiade!:-)

Det er jo oppe i tiden - at finde på ting, at beskæftige sig med, mens man sidder og ser timevis af olympiade i fjernsynet! Af gode grunde vil jeg afstå fra at "binde mig" til en plan. Det har jeg nemlig ret så dårlige erfaringer med. Jeg overholder ALDRIG, hvad jeg lover mig selv!:-)

Men ét vil jeg alligevel forsøge at gøre - nemlig hækle lidt hver dag.
For det første - er det god træning til min arm - for det andet sidder der en lille pige ovre i USA og venter spændt på, at hendes tæppe bliver færdigt.
Desuden rykker Pia for et billede af, hvor langt jeg er kommet.
Her er det så - råt for usødet - og ikke syet sammen:


Læg mærke til, at lagene er dobbelte!
Så det er meget større end det ser ud til!:-)
Jeg har bare et stort problem.
Jeg har mistet mit pincetgreb under min operation.
Så jeg kan ikke sy sammen!:-(
Derfor er dette tæppeprojekt ved at vokse over hovedet på mig!
Det er ikke sådan, når man vil mere, end man kan.
Jeg må lægge hovedet i blød og finde en anden måde at montere på.
Nogen der har et godt forslag?

Nej - så er det nemmere at kaste sig over at hækle lune uldne halstørklæder:


De par ender kan jeg da lige klare, inden jeg får krampe!!

Er det i øvrigt ikke smukt - dette garn?

Det er på vej til butikken i et hav af farver!:-)

Etiketter:


7 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?