<$BlogRSDUrl$>

21.9.08

Jeg har det som Riberhusmanden!

Alle mine dejlige garner, der i disse dage bliver pakket og sendt ud af døren, vil være "Always on my mind" - og jeg har ligesom ham ostemanden bare lyst til at løbe efter fragtbilen og hente dem tilbage igen!:-(

Du godeste, hvor ER det mærkeligt at have taget denne beslutning.
Inderst inde håber jeg, at det bare er en ond drøm, som jeg vågner frisk og frejdig op af - lige om lidt! Og så vil alting være ved det gamle!:-)

Men nej - det er virkeligt!
Og det tynder godt ud på hylderne af alt andet end strømpegarn.
Har du ikke været der endnu - så skynd dig.

Skandinaviens største strømpegarnsbutik forbliver intakt og til tjeneste for kunderne.
Jeg ligger i forhandlinger med et par seriøse købere!
Men foreløbigt er alt som normalt i den del af butikken!:-)

Etiketter:


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?