<$BlogRSDUrl$>

9.12.08

Billedbevis? Nix!:-)

Nu skal I altså ikke tro, at jeg allerede sløjer af på den og ikke overholder min plan.
Det går nemlig over al forventning med det!:-)
Ikke én eneste gang har jeg dovnet og sprunget over!!
Jeg er da faktisk ret stolt af mig selv!:-)
Men I får ingen billeder endnu.
For det første fordi en del af frembringelserne er julegaver!
For det andet fordi resten er butikshemmeligheder, som ikke kan afsløres endnu!:-)
Jeg har lavet aftaler med 2 nye udenlandske leverandører og er i fuld gang med at afprøve garn og designe nye modeller. Det er ret sjovt!!!

Og nu ved jeg godt, at de fleste troede, at jeg var ved at lukke ned og sælge hele molevitten.
Det troede jeg også selv.
Men så kom der en finanskrise på tværs, så handelen gik i vasken - og NU vil jeg overhovedet ikke af med butikken mere. Jeg hygger mig i den grad med at drive Markno - og jeg har god hjælp til alt det, min arm ikke magter.
Så jeg lægger planer for fremtiden - og der er bare så dejligt!:-)
Masser af nye strømpegarner - masser af nye garngaver - og noget helt tredje, som I kan smugkigge på her!

Etiketter: ,


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?