<$BlogRSDUrl$>

2.12.08

December-hygge-plan!:-)

Er der nogen, der er interesseret i at se, hvordan jeg fordriver min december?
Jeg er ikke den store julefreak - jeg vil hellere slappe af og hygge mig i stedet for at dænge hele huset til med pynt og alskens tingeltangel.
Bevares - her kommer skam nisser og julekrybber frem - bare ikke før om ca. 14 dage.
Og det kommer hurtigt ned igen!:-)

Nå, men det var min hyggeplan, vi kom fra.
Jeg er jo noget så frygteligt impulsiv - og kommer nemt til at starte på et nyt projekt hver dag.
Derfor har jeg bestemt mig for at holde mig selv lidt i ørerne den næste måneds tid.
Sådan bare lige som et forsøg.
Jeg har lavet en plan, der er så afvekslende, at jeg sikkert ikke kommer til at falde i:

Mandag – strikke strømper
Tirsdag – hækle tørklæder
Onsdag – afprøve nye garner
Torsdag – hækle tæpper
Fredag – strikke på større arbejder
Lørdag – montere færdige ting
Søndag - strikke huer, tørklæder og småting

Hvis jeg holder planen - må jeg købe en præmie til mig selv!:-)

Etiketter:


3 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?