<$BlogRSDUrl$>

23.1.09

5-års blogilæum!

I dag er det så 5 år siden, jeg startede med at blogge.
Jeg synes stadig, det bare lige var sidste år!
Tiden flyver afsted, når man har garn omkring sig!:-)

Som lovet starter hækl-along'en i dag.
Er du klar?
Jeg foreslår, at alle simpelthen starter med den faste hæklede kant.
Så kan der altid tages stilling til, hvilken af de 3 modeller, det skal blive til.
Har du endnu ikke anskaffet dig garn og opskrift, kan du nå det endnu.
På opfordring kan du nu købe opskriften uden garn!

Jeg glæder mig til at se undervejsbilleder af DIN model!:-)
Har du problemer - så skriv det under kommentarer - eller send en mail.

Etiketter:


7 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?