<$BlogRSDUrl$>

5.2.09

Børnedesign + udstilling!

Nogle er kommet med spydige bemærkninger til de manglende billeder af projekter fra min strikke-/hækleplan.
Tænk, der er nogen, der slet ikke tror på, at her bliver lavet noget!!!!:-)

Men der tager I ganske og helt særdeles fejl!!
Mine hjælpere og jeg er simpelthen myreflittige.
For tiden gør vi det mest i børnedesign.
Så her får I lige et par eksempler:

Disse er mine Farveladetrøjer i str. 1 + 2 år.

Og her mit nyeste design - en dejlig barnejakke.
(Der mangler en lynlås!)
Læg mærke til, at bunden er en matchende multifarvet:



Til sidst et tørklæde til børn, der selv vil lære at strikke:

Dejlig kvalitet i bomuld og acryl, der er nem at arbejde med.
Der er opskrifter og strikkekits på vej i butikken!:-)
---
Og når vi nu taler om børnemodeller, så har jeg en hel masse modeller udstillet i
Legekæden på Torvet i Lemvig
- se vinduerne, hvis du kommer forbi!

Etiketter: ,


2 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?