<$BlogRSDUrl$>

11.2.09

Er der stemning for en Farveladetrøje-strik-along?

Nu var der jo ikke den helt store tilslutning til mit blogilæumshækl-along - kun 2 deltagere.
(Og hvordan går det med Jer? Noget at vise frem?)
Så må vi jo prøve med noget strik i stedet for!:-)
Jeg er blevet opfordret til at starte en strik-along med disse farveladetrøjer:

Og det gør jeg gerne! For det er bare så smaddersjovt at lave disse restetrøjer.
Jeg har mindst rester til et hav af dem endnu!:-)
Og jeg vil også lave én til mig selv!!

Denne gang drejer det sig om at udnytte alle de skønne levninger, vi næsten alle sammen har tilovers fra strømpestrikningen, sortere dem i farvegrupper, måske købe et "samlenøgle" - og ellers bare gå i gang. Jeg hjælper gerne med at udforme en personlig opskrift!!

Har du fået lyst til at prøve - så meld dig til under kommentarer!

Etiketter: ,


13 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?