<$BlogRSDUrl$>

18.2.09

FARVELADETRØJE UPDATE!:-)

Ja - jeg ved det godt - jeg må ikke strikke så meget - og min arm gør ondt - men du godeste, hvor er det SJOVT!!!

Jeg er nu blevet færdig med 5 gange indtagninger i hver side og har passeret taljen på min trøje.
Jeg har målt stykket fra underkanten til taljen og beregnet, at jeg skulle strikke 10 cm lige op og herefter tage ind på hver 10. omgang således: 1 r, 2 r sm - strik til der er 3 m tilbage i den anden side - 2 dr r sm, 2 r, 2 r sm - strik til omg. har 3 m tilbage, 2 dr r sm, 1 r.
Der bliver på denne måde taget 4 m ind 5 steder = 20 masker.
Det synes jeg giver et passende svaj!
(Jeg har ikke hvepsetalje!)

Jeg vil nu tage det samme antal masker ud på hver 10. omgang.
Men først skal min arm have en pause!:-)

Hvordan går det med Jer?

Etiketter:


4 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?