<$BlogRSDUrl$>

12.2.09

Tysstart på Farveladetrøje-strik-along!:-)

Her kommer meget hurtigt de 2 første bidrag til Farveladetrøje-strik-alongen.

En lækker trøje str. 4 år:

+ en skøn lille slipover str. 3 mdr:

Det er min veninde Bettina, der er tyvstartet - og hun er allerede i gang med den næste trøje i str. 4 år. Den bliver flot, flot lilla!
---
Jeg forestiller mig, at denne strik-along skal løbe over hele 2009!
Så må vi se, hvor mange forskellige dejlige modeller, der bliver fremstillet af masser af rester!:-)
Jeg er helt sikkert på, at mange vil blive fristet undervejs!
Det er meget, meget tilfredstillende at bruge alle de smårester, vi ellers ikke ville vide, hvad vi skulle stille op med!!

Vær klar på lørdag til den officielle start!
Jeg vil foreslå dig at finde en trøje frem i den størrelse, du vil strikke i.
Så tager vi mål og laver opskrift ud fra den!

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?