<$BlogRSDUrl$>

17.3.09

Emmas tæppe er færdigt!:-)

Endelig er det lykkedes mig at færdiggøre tæppet fra mit Hækle-Mystery!
Det har været længe undervejs - men så tog Bente (min trofaste medhjælper) fat og syede alle de mange dele sammen!:-) Jeg har forsøgt at fotografere det så glat og pænt som muligt - men det blæser en halv pelikan herovre i dag - så det er umuligt!!
Tæppet går herfra i morgen tidlig - og skal herover.
Det er nemlig til Emma-pigen!:-)

Lidt facts:
Tæppet måler ca. 192 x 136 cm.
Det vejer knap 1700 gram.
Materialet er Dora bomuldsgarn!
Der er brugt 10 farver i alt (nogenlunde lige meget af hver farve!)
Det har været ret så underholdende at hækle.
(Men jeg havde lige i et optimistisk øjeblik glemt, at jeg havde mistet mit pincetgreb og ikke selv kunne sy det sammen!! Derfor tog det en del mere tid, end jeg havde regnet med!)

Har du lyst til at lave et selv - så finder du opskriften ved at trykke på etiketten Hækle-Mystery herunder!

Etiketter:


5 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?