<$BlogRSDUrl$>

1.4.09


Hip-hurra-det'-min-fødselsdag.....

Det er i dag nøjagtigt 6 år siden, at jeg begyndte mit garneventyr på nettet!
Tiden er fløjet afsted - hen over en slem omgang sygdom - gennem op- og nedture, skiftende årstider, variende modeluner, vekslende udvalg - og ikke mindst afprøvning af mange mere eller mindre "kreative" idéer!:-)
Men ét står fast - Markno har gennem hele forløbet fået flere og flere faste kunder!!
Tusinde tak for Jeres trofaste støtte - især, når det hele ikke har været på toppen!
Det er guld værd at føle sig værdsat!:-)

Jeg brænder for markno.dk - og jeg gør alt for, at mine kunder kan mærke min begejstring - både for produkterne og for det at drive firmaet!!

Har du ikke været forbi hjemmesiden de sidste par dage, kan jeg da lige fortælle, at du i dag kan bestille en ordre og få den sendt for KUN 6 kroner!:-)
(Gælder for levering i DK med DPD!)

Etiketter:


6 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?