<$BlogRSDUrl$>

21.5.09

Drivhusdrømme!:-)

I dag har jeg fået styr på mit drivhus, så alting ser nydeligt ud.
(Billeder følger - men ikke noget strøm på kameraet!)

Drivhuset indeholder nu følgende planter:
2 blommetomater
1 cherrytomat
3 skoleagurker
1 squash
1 muscatdrue
1 figen
1 passionsfrugt
1 kæmpe basilikum
1 tobaksplante (og nej jeg ryger ikke!)
12 Frangipani/Plumeria - selvavlet
samt diverse aflæggere af hoya, kaktus m.m.
Derudover avler jeg edderkopper og myrer i stor stil!:-)

Det er meget vigtigt for mig at få det hele lavet så enkelt at passe som muligt - for om 1½ uge skal jeg indlægges og opereres - og bagefter må jeg ikke løfte på noget som helst i 6 uger!:-(
Nøj - det bliver svært at overholde!!
Så drivhuset bliver gjort helt klar - og vandslangen lagt ud - så går det nok!

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?