<$BlogRSDUrl$>

16.5.09

Slut-prut-forbudt!!!

Nu gjorde jeg det alligevel!
Startede på min nye farveladetrøje, FØR jeg havde trævlet op og ændret halsen på den anden!!!
Det havde jeg ellers en helt klar aftale med mig selv om, at jeg ikke måtte gøre!

Og hvorfor gjorde jeg det så?
Jo altså - de her lilla og oliven nøgler har ligget og kaldt på mig i ugevis:

Og nu kunne jeg bare ikke modstå fristelsen længere.
Desuden er det et perfekt strikketøj til Melodi Grand Prix finalen i aften!:-)

Og så er der jo også startet på det, så strikketøjet er klar til at komme med en uge på hospitalet om 14 dage. Jeg skal ind og opereres og ved med mig selv, at et spændende strikketøj trøster!!
Måske vil der endda være basis for at afholde et lille impulsivt hospitals-strik-in.
Der har jeg jo præsteret før!:-)
Men lad os nu se, hvordan jeg har det til den tid!

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?