<$BlogRSDUrl$>

12.8.09

Det kan da godt være jeg ligner en røgter på skovtur - men jeg er en overlever!!!

I dag er jeg endelig blevet scannet efter 3 års utålmodig venten - og jeg er blevet frikendt - erklæret rask og helt fri for kræftceller!:-)
Sådan - tag den - I modbydelige små kræ, der i den grad invaderede min krop!!
I fik, hvad I havde fortjent - gjorde I.

Nu vil jeg forkæle mig selv med at forberede mig på at blive mormor!:-)
Masser af lækkert økologisk babytøj skal på pindene for senere at komme med til Canada for at kunne varme mit kommende barnebarn!!

Mig? Mormor? - Er det ikke bare fantastisk?
Pigerne påstår, at det har jeg drømt om, siden de var 12!:-)

Etiketter:


11 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?