<$BlogRSDUrl$>

29.12.09

Der bliver gjort klar til 2010!

Her på årets sidste dage bliver der lagt planer i stor stil i det lille hjem.
År 2010 er blevet erklæret GRØNT SPAREÅR!
Jeg har de allerbedste intentioner om at gøre en forskel i det store univers. Jeg/vi vil leve mere grønt, bæredygtigt og økologisk, træffe bevidste valg, undgå ressourcespild, forbruge mindre og lære at nøjes!:-)

Alt dette kommer til at præge HELE min tilværelse - også mit arbejdsliv!
Derfor holder jeg nu ophørsudsalg i min web shop og starter meget snart en helt ny butik, som du kan læse om her!

År 2010 bliver også året, hvor vi skal have vort første barnebarn - og der er ikke længe til nu!:-)
Året, hvor vi skal til barnedåb i en dansk kirke i Canada.
Og året, hvor vort gamle hus fylder 100 år.

Fyldt op af gode tanker og forsætter, ønsker jeg Jer alle et godt nytår!!

Etiketter: , ,


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?