<$BlogRSDUrl$>

20.3.10

Jeg er blevet brændt af - og det gør ondt!:-(

Jeg har længe gået og været irriteret af nogle modersmærker, der kløede, prikkede og stak - men turde ikke lige få dem fjernet. Til sidst blev det dog for meget - og jeg gav mig selv et velfortjent spark bag i og fik bestilt en tid hos en speciallæge.
I går tog vi så til Århus og jeg blev bogstaveligt talt brændt af!!
Føj, hvor det stank af brændt flæskesvær!:-)
Først blev jeg stukket med nåle for at blive bedøvet - og så blev modersmærkerne fjernet med en laserbrænder - det var næsten ligesom i Star Wars. Det lød også ligesom et lyssvær!:-)
Det efterlod nogle grimme åbne brandsår, der væsker og går ondt.
Det er næsten umuligt at finde hvile - og jeg fik at vide, at hvis jeg kløede i dem, så ville jeg blive GRIM!!!
Sikke en trussel, hva'?

Men jeg kan da sidde op og strikke blebukser til Emmapigen, så det er da ikke helt skidt alt sammen.
Jeg er ved at omdanne alle mine økorester til uldbukser str. 6-12 mdr.
Hun gror jo vores lille øjesten!:-)

Etiketter:


1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?