<$BlogRSDUrl$>

6.6.10

Hjemme igen

Så er vi atter på dansk jord efter 3 fantastiske uger i Canada, hvor vi blandt andet har fejret Emma Maries barnedåb. (Dåbskjolen, som jeg har syet, passede perfekt!)

Jeg er helt ør i hovedet efter alt det, vi har presset ind på de 3 uger - så I må lige vente med flere billeder til jetlaget har lagt sig!!
Men blandt andet har Lise og jeg arbejdet hårdt på at få lavet en engelsk udgave af http://www.markno.dk/ - det kan I allerede snuse til her.
Vi er desuden næsten klar med et helt nyt forsendelsessystem - mere om det senere på min anden blog!

Det er dejligt at være hjemme igen efter den lange, lange flyvetur.
Og i morgen er jeg sikkert helt klar til at tage fat på de mange ordrer, der ligger og venter!:-)

Etiketter: ,


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?