<$BlogRSDUrl$>

13.6.10

Hvad får man tiden til at gå med?


Jeg burde nok ligge i min seng!
For jeg at virkelig syg og dårlig!:-(
Er ved at hoste lungerne ud af kroppen, har feber, er svimmel og øjnene løber konstant i vand!

Men jeg GIDER ikke ligge i sengen.
Og hvad får man så tiden til at gå med?

Jo altså - jeg trak i noget lunt tøj og gik ud i drivhuset.
Der blev lagt gulv og stillet kapilærkasser op med plantesække.

Og nu har jeg så plantet alt dette:














Mon vi så ikke kan klare os?
Ellers er der 105 klaser på muscatvinen - og et hav af figner.

Jeg har også noget, der skal plantes og såes ude i køkkenhaven.
Men det vover jeg alligevel ikke at lave i dag.
Vinden er bidende kold - så det dutter ikke!!!
Men i morgen måske?!:-)

Etiketter:


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?