<$BlogRSDUrl$>

1.7.10

Er der nogen, der vil bytte planter?

Jeg er ved at være ovenpå igen, og det kribler i fingrene efter at bakse med planter i alle afskygninger.
For tiden laver jeg en del stiklinger af mine meget sjældne Hoyaplanter.
Er der nogen, der vil bytte planter med mig?

Jeg vil gerne bytte Hoyaerne med følgende haveplanter:
Helleborus - Julerose eller Påskeklokke - helst dobbelte typer
Hesperis matronalis - Natviol
Anemone leveillei - blå sommerviol
Thalictrum - Violfrøstjerne - enkelte og dobbelte
Stjerneskærm Roma
Geranium - Patricia
Cephalanthera rubra - Rød Skovlilje
Ophrys insectifera - Flueblomst
Ophrys apifera - Biblomst

Er du interesseret og har du nogen af ovenstående, der kan deles - så skynd dig at sende mig et par ord!!

Etiketter: ,


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?