<$BlogRSDUrl$>

5.7.10

Om at lave en farvecirkel i haven!

Jeg har længe haft lyst til at skabe en farvecirkel rundt i vores lille have - a la denne her:

I år er jeg så begyndt for alvor.
Men det er jo slet ikke så nemt, som jeg troede!

Der skal tages hensyn til en mængde ting undervejs:
Hvilke planter bliver højest?
Er det skyggetålende eller solelskende planter?
Hvornår blomstrer de forskellige arter?
Kræver de samme farver samme jordtype?
Hvornår kan jeg flytte det planter, der ikke passer ind?
Hvem siger, at farvecirklen skal gå den vej?
(Min kommer til at gå avet om!)
- og sikkert 1000 andre spørgsmål, der kommer til undervejs!:-)

I dag jeg har arbejdet med det rosa/lilla bed.
Der kommer billeder, når planterne har "sat sig".
Det er jo faktisk ret så tørt her i Vestjylland, så de hænger lidt med næbbet!:-(

Og tro nu ikke, at tingene bare flyver derudad!
Jeg kan jo ikke bruge min højre hånd og arm til ret meget - så ting tager tid!!!
Men jeg er tilfreds med bare at arbejde en lille bitte smule hver dag.
Problemer er til for at overvindes - og livet er til for at leves!:-)

Etiketter:


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?