<$BlogRSDUrl$>

16.11.10

Er jeg mon gået helt i frø?

Der var da godt nok lige ved.
Jeg blev så voldsomt deprimeret over, at mit dejlige barnebarn rejste hjem til Canada igen efter næsten 3 uger hos mormor og morfar.
Det er stærkt vanedannende - og jeg har haft mit hyr med at hive mig selv op ved hårrødderne lige siden!!

Men NU skal det være slut!
På med vanten - ud i haven og så små Claus'er!:-)

Hvad i alverden mener jeg så med det?
Jo - jeg måtte jo forkæle mig selv for at blive i godt humør igen.
Så jeg købte Claus Dalby's nye bog - Mit haveliv - i sidste uge:

Sammen med bogen sendte Claus mig nogle dejlige frøpakker - og i dag har jeg så været ude i det gode vejr for at så de smukke, smukke valmuer med navnet Claus!
I morgen skal jeg så så fantastiske Kvanvarianter i drivhuset.
Det bliver snart mørkt, så jeg kan ikke nå det i dag.

Så se bare - mig selv - der er jo masser at skønne ting at glæde sig over!:-)

Etiketter:


2 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?