<$BlogRSDUrl$>

1.2.11

Halvstuderet røver!:-)

Nytårsdag satte jeg mig et mål for 2011:
Jeg ville studere!:-)
Altså ikke sådan gå i skole og alt det der - der har jeg ligesom gjort ret så rigeligt af i min tid!
Men nærmere fordybe mig i nogle udvalgte emner:
Økonomi
Pension
Økologi
Miljø
Nye sprog
- i første omgang.

Jeg startede ud den første hverdag i januar ved at låne disse 3 bøger på biblioteket:

Så nu ved jeg en masse om, hvordan det er sikrest og bedst at spare op til pensionen, når man som jeg er en halvgammel tusse, der selvfølgelig ikke har en dyt i pensionsopsparing i forvejen. (Det er typisk for selvstændige, har jeg hørt!)
Jeg ved også, hvordan jeg selv kan lave mine miljøvenlige rengøringsmidler og hvor jeg kan købe alle de økologiske produkter, der ikke er til at skaffe i mit nærområde!
Og jeg ved, hvor og hvordan vi kan komme på en "grøn" ferie!:-)

Det har været ganske underholdende - og meget lærerigt at tygge mig gennem disse 3 bøger.
I morgen er det tid til at gå på bilioteket og bytte dem til nogle nye.
Gad vide, hvad jeg kommer hjem med til februars studier?

Etiketter:


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?