<$BlogRSDUrl$>

1.2.11

Hjemmelavet pålæg!

Jeg satte mig også et andet mål for 2011:
Nu skulle det være SLUT med at købe alt det fabriksfremstillede pålæg, som min mand elsker at putte indenbords!!
Det er faktisk det dyreste punkt på vores madbudget - med kilopriser op over 200 kroner!
For ikke at tale om alle de "ingredienser", der er i - i form af diverse tilsætningsstoffer.

Så nu har jeg indledt en kamp for sundere, billigere og bedre pålægsprodukter af den hjemmelavede slags:

F.eks. denne kålroulade - MUMS, den er god!:-)

Nu er der bare opstået et nyt problem:
Min mand er så vild med mine egne produkter, at han putter 3 gange så meget pålæg på brødet - så nu er vi lige vidt med hensyn til den økonomiske gevinst!:-)
Men heldigvis kan vi under alle omstændigheder vinde på sundheden og smagen!!!

Etiketter:


2 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?