<$BlogRSDUrl$>

1.4.11

Sikke en dejlig dag!:-)

Det er forår - og havearbejdet er begyndt!
Jeg ved det godt - jeg er som altid en langsom starter - men bedre sent end aldrig, ikke sandt?

I dag har jeg luget lidt i mit såbed!
Det er ikke nemt at se, hvad der er ukrudt - og hvad der et småplanter - så jeg venter lige lidt længere med det grove!!
Så har jeg puslet om min nye rose - og givet den gødning.
Dernæst sået hvide og violette klokkeranker - længe efter Claus Dalby har sagt, at det var tid til det!:-)
Jeg har sat læggekartofler til forspiring - 2 slags øko.
Og jeg har hentet mine frangipanier op af kælderens mørke dyb, givet dem nyt jord - og vandet dem for første gang siden oktober. Utroligt, at det lykkes at få liv i disse visne pinde!:-)

Som om det ikke var aktivitet nok, har gemalen og jeg også været på gåtur på Gjellerodde for at kigge lidt på fugle og får! Der er så dejligt derude!:-)

Sådan nogle dage må vi ha' nogle flere af!

Etiketter: ,


0 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?