<$BlogRSDUrl$>

1.1.19


Hvad sker der lige her?
Jo - jeg STRIKKER!!!
Jeg tog en beslutning i går aftes, om at det skulle være løgn!
Det er MIG, der bestemmer, om jeg skal strikke igen.
Så nu har jeg kæmpet med at slå nogle masker op og strikke 2 pinde!:-)
Det tog altså lidt tid, for jeg får kramper for ca. hver 20. maske.
Men jeg så ham fotografen på TV2's årsshow.
 Når han kunne lære at gå - så kan jeg også lære at strikke!
De flittige hænder skal vækkes til live igen!:-)

Det bliver bare ikke særligt jævnt - så jeg sætter min lid til en omgang vask.
Jeg kan jo ikke føle noget med min højre hånd - så det er ikke nemt at gøre det pænt!:-(
Hvis du har lyst kan du følge mine anstrengelser og forhåbentlige fremskridt herinde.
GODT NYTÅR!:-)

1 kommentarer
Comments:
<$BlogCommentBody$>
<$BlogCommentDeleteIcon$>
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?